HJERTEGLEDE - SOKKER!! ....ennå en ufo!!


Fant bilde av to par sokker av HJERTEGLEDE påstartet 17.09.2012...

Bitta Mikkelborg, designer og min gode venn og kollega hadde ordnet en facebook side og der hadde hun en Mysteriesokk som vi som var medlem i hennes gruppe skulle få Clue en gang i uka for tilslutt å få til et nydelig par med sokker... med min konsentrasjon i denne tiden, så startet jeg, men hadde vanskeligheter med å avslutte. Ikke rart når den dama spudde ut det ene lækre mønstret eller det andre... men jeg skal gjøre disse ferdig.. De fikk navnet Hjerteglede da hun ga ut egen bok; "SOKKER, Strikking hele året" i 2013.

...Da er eneste spørsmålet om når de blir ferdige...


Måtte prøve å strikke på 2 rundpinner, har valgt pinne nr 2,5 her.


Begge to sokkene strikkes samtidlig også... da ere bare å vente å se når de blir ferdige..
Nå er jeg pr. 24.06.2020 i tenkeboksen.. 
Skal jeg fortsette på disse, eller rekke opp og strikke de på ny.. ja får se hva jeg finner på. 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

En kosejakke ble til. 26.06-28.06.2020

Tacogryte.