I'm too sexy for my hair - lue. Mars 2015

Inne på face.....her. Der er det en gruppe som heter: 

" Kjærlighet og varme på veien "...

.......... der de med  kjærlighet og varme på veien ønsker de å vise medfølelse til alle landets kreftsyke.
Dette er en hjertesak som berører mange i alle aldersgrupper i hele Norge. Noe jeg syns er veldig positivt  i en hverdag som ofte er hard og kald. 
Det finnes masse kjærlighet og omtanke blant folk der ute. Det å strikke luer er en måte å vise dette på.
En dame, Kathrin Hubner, hadde spørsmål om noen ville prøvestrikke en lue for henne, jeg slang meg på, og fikk prøvestrikke. 
Lua har en tøff tekst.
Jeg strikket lua i DROPS Merino Ekstra Fine, i hvit og marine. Oppskriften var grei å strikke, men en må huske på å tvinne tråden etter 3 masker, ellers så vil tråden ofte bli ganske ujevn og lett å dra ut på baksiden. 


"I'M TOO SEXY FOR MY HAIR"



Nydelig mønster bak på lua også, om en ikke ønsker teksten på lua så går det greitt å kun strikke dette mønsteret tenker jeg, men en må da bare telle seg frem slik at en har riktig maskeantall iht. mønsteret.

Denne lua og noen flere skal sendes inn til denne gruppa, ønsker du å bli medlem så kan du gå inn her å melde deg inn. 
Kjekt å vite at noen bryr seg om en når en selv er syk.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

En kosejakke ble til. 26.06-28.06.2020

Tacogryte.