Rosa prinsesselue og rosa sokka.

Oj oj, første innlegg iår, er ikke den som blogger om alt og alle jeg nei, får bli flinkere, får være mitt mål resten av 2016. 

Gave til ei dame på min arbeidsplass, var faktisk i vår 2015 hun fikk sin andre vakre datter, så dere skjønner det er lenge siden jeg strikket disse asså. Det var gave til den skjønne lisj pia asså ikke mora. 



Prinsesselue som er laget av Lill Cathrin Eide Schei.;  Lillcat Design
Mønster finnes på engelsk og norsk.
Lua er strikket i Drops merino exstra fine. 
Kjempefint mønster. 



Til lua måtte jeg jo finne på noen sokker, med hjelp av Bitta Mikkelborgs mønster, altså maskeantall på et av hennes sokkemønster så gjorde jeg litt om og fikk noen sokker som passet til den vakre lua.


Håper både mor og barn ble fornøyde meg gaven!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

En kosejakke ble til. 26.06-28.06.2020

Tacogryte.