RALLARGENSER 50 års gave til en av mine kjære svoger.

Min kjære svoger Erik fylte 50 år 29.08 i 2019.
Tenkte at en flott genser ville være en flott gave til en mann som elsker å være sporty og være ute i vår skjønne natur.

Valget ble "Rallargenseren". 
Valgte å bruke DROPS baby merino.

Starta med armene, med merker på hver øking. Kjekt.

Så var det å bli ferdig med bolen, kjekk TV titting arbeid. Trenger ikke se når det kun er rettmasker.

Da var begge armene ferdig. Yeee..

Armene og bolen er satt sammen, nå starter rundstrikkinga og MØNSTERET, noe jeg både gleder og gruer meg til....


..for en må ha tunga rett i munnen med 3 farger på omgangen. Må jo ta med alle garntrådene rundt..i omgangen. 



Da begynner mønsteret å titte frem.

...enda litt mer mønster. Flott mønster.

Da er genseren ferdig, måtte prøve den på min kjære mann for å se hvordan den ble. Jeg godkjente den. Hehe.

Da var gaven overalt til den 50 år unge svogeren min, min søsters kjære mann.
Ser ut som om han likte den.🥰

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

En kosejakke ble til. 26.06-28.06.2020

Tacogryte.