En kosejakke ble til. 26.06-28.06.2020

Fikk forespørsel om å strikke en genser. Oppskriften på genseren finner du...

... Her.

Men ho ville ikke ha genser, ville ha jakke.
Ikke noe problem...Jakke blir det.


Kjøpte garn, et helt fantastisk garn, i 100% alpakka. 
Så var det å få tak i pinner, hadde ikkje pinne nr. 15. Var så heldig at ei venninne kunne låne meg et sett. Tusen takk, snuppa.


Var så ivrig at jeg skumma gjennom oppskrifta og startet.. Det ble helt nydelig.


Jeg strikka og strikka, nydelig ble den....
MEN...
..jeg hadde strikket med enkel tråd da jeg skulle strikket med dobbelt garn. 
Takk til min gode venninne som gjorde meg oppmerksom på dette.


Jeg startet på nytt igjen, dobbelt garn.


Det gikk unna skal jeg si...


...farge kamel og himmelblå...


..og litt hvit. Nydelige farger!


Vipps så ble den ferdig.


Alle deler ferdige, bare å sy de sammen.


Min fot ved armene, var for å illustrere størrelsen på maskene.


Så var det å sy den sammen.
Måtte ta meg tid, tross de utrolig store maskene.
Leverte den til ho som ønsket seg 
Jakke...

Hun var så fornøyd. 😍 Det gjør at jeg elsker å strikke til folk som setter pris på arbeidet jeg gjør.


Foran, med egen rillekant foran.

Ryggen.


På hvert plagg jeg strikker syr jeg inn et 
Det tok litt tid før hun oppdaget det.
Så fornøyd at ho ble fornøyd.
🥰🥰❤🥰🥰















Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

KJÆRESTEVOTTER!!!