Sitteunderlag/ teppe

Var på EUROPRIS i uke 24.
Selvfølgelig hadde de nå 30 % på diverse garn. Gikk inn og hadde bestemt meg for å bare se. Har nok garn til mange prosjekter, men er ikke farlig å SE.
Ved en av kurvene står en eldre flott dame, hun slenger garn ned i kurven sin. Dette garnet hadde jeg ikke observert tidligere. Jeg spør:" Unnskyld, hva har du tenkt å lage av det garnet." Hun smiler og forteller at hun har blitt anbefalt dette garnet av en venninne. Hun hadde brukt det som sitteunderlag.  Hun selv skulle oppfylle et barnebarns ønsker om underlag. Jeg takker for svaret. 
Der står jeg og 30% avslaget lyset mot meg. Mange tanker surret nå ja.. trenger jeg noe med dette garnet eller ikke.. Tilslutt valgte jeg å ta med 5 nøster. Får lage sitteunderlag. 
Vel hjemme..
Greide ikke vente...startet raskt, selv om flere prosjekter skrek om deres tur.
 **
 **
Ja, da er jeg godt igang... la det jeg strikket over lår, knær og det varmet godt.

Det ble 2 gode og varme sitteunderlag. 
🥰 gleder meg til å ta det i bruk.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

En kosejakke ble til. 26.06-28.06.2020

KJÆRESTEVOTTER!!!