En liten hilsen....001

En liten hilsen..001..fra meg.

  Jeg hadde mye restegarn som jeg ikke viste hva jeg skulle lage noe av. Jeg liker å strikke og valgte da å strikke ankelsokker; pga. Det er raskt og jeg var ikke så avhengig å ha så mye av hvert nøste. Ikke viste jeg hvem som ville ha ankelsokker heller. Dette ville være en liten hilsen fra meg til den som fikk sokkene.Hver enkelt fikk en privat hilsen fra meg. Jeg tenkte å starte med de jeg jobbet sammen med. 
   Jeg spurte om hvilken str. de hadde i sko. Så begynte jeg å strikke. Tenkte at jeg ikke skulle lage noen like, får se om jeg greier det.
Dette ble første par ut. 001. 
Disse ble levert 03.02.2020
Det ble ankelsokker
fra Bitta Mikkelborg, Syrin fra hennes Strikkekalender 2019.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

En kosejakke ble til. 26.06-28.06.2020

Tacogryte.