En liten hilsen...til en beibi👶

Var på tur til Ølve i Hardanger. I begynnelsen av mars2020.
Fikk vite at ei venninne skulle bli bestemor til en gutt. 

I garnhaugen jeg hadde med sÃ¥ fant jeg blÃ¥tt og hvitt garn. Alltid pÃ¥ tur mÃ¥ en Ã¥ ha med en strikkeboka. Denne gang hadde jeg valgt Ã¥ ha med Bitta Mikkelborgs bok; Strikkekalender2019. 
I den boka fant jeg de nydeligste sokker "Veslefrikk sokker".


Etter et døgn så var de ferdige, utrolig godt forklaringer på mønsteret.
Alltid pÃ¥ mine prosjekter har jeg et hjerte; der det stÃ¥r 
" made by love" 
" laget i kjærlighet".


Beibien ble født 15.03.2020

Fikk bilde nå for noen dager siden at de var i bruk, tross de var litt store ennå...

Takk for at du sendte meg et lite bilde av de i bruk.🥰


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

En kosejakke ble til. 26.06-28.06.2020

KJÆRESTEVOTTER!!!